Projektowanie graficzne

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące wykreowaniu charakterystycznego, unikalnego wizerunku danej marki. Innymi słowy jest to nieprzypadkowy zestaw wzajemnie uzupełniających się elementów, które wspólnie tworzą kompleksowy obraz firmy. Przemyślany wizerunek firmy jest kluczową kwestią w kontakcie z klientem. Jeżeli cenisz sobie dbałość o detale i skuteczność komunikacji wizualnej, warto pozostawić działania brandingowe specjalistom. Musisz pamiętać o tym, że wszelkiego rodzaju projekty wizualne stają się jednocześnie nośnikiem reklamy dla Twojej firmy.

Zapoznaj się z naszym portfolio graficznym - zapraszamy do kontaktu, sprostamy każdemu wyzwaniu! 

Mogłoby się wydawać, że identyfikacja wizualna to tylko logo, ale jeżeli zależy nam na profesjonalnym wizerunku, musimy się wystrzegać takiego uproszczenia!

Nawet niedociągnięcia, które klienci zauważyli tylko nieświadomie, mogą przekładać się na postrzeganie marki. Należy więc zadbać o konsekwencję w stosowaniu wszystkich elementów graficznych. Spójność jest kluczową cechą, na której fundamencie wybudowano najbardziej rozpoznawalne światowe marki.

ostateczny produkt = wizerunek firmy

Na co zwrócić szczególną uwagę?

  1. oryginalny logotyp,
  2. jednolita kolorystyka wpasowująca się w charakter branży,
  3. konsekwencja stosowania czcionek,
  4. utrzymana w jednej stylistyce oprawa graficzna wszystkich materiałów firmowych tj. wizytówki, foldery reklamowe, elementy informacyjne, oraz wszelkiego rodzaju oznakowanie
  5. jednolita stylistyka materiałów promocyjnych stosowanych w sieci.

Przede wszystkim spójność!

Postawmy na jakość. Spójność wizualna i merytoryczna jest kluczowa. Warto, by logo nawiązywało do branży firmy, ale nie jest to konieczność. Logo powinno zwracać uwagę i być znakiem rozpoznawczym firmy. Profesjonalnie zaprojektowane logo, nawet po upływie wielu lat będzie przypominać o istnieniu firmy osobom, które już skorzystały z Twoich usług. Nie zapominajmy także o jednorodnym stylistycznie szablonie graficznym, który będzie jednoznacznie kojarzył się z marką i wartościami, które reprezentujemy.

Dzisiejszy rynek rządzi się surowymi prawami, dlatego nawet najlepszy produkt należy przedstawić w odpowiednim kontekście. Awangardowa estetyka opakowań, oryginalne szczegóły, niespotykane skojarzenia...? Produkt musi nie tylko dobrze się prezentować - musi wyróżniać się na tyle, by klient właśnie na niego się zdecydował. Zaufaj nam  - wiemy, jak zbudować wizerunek od podstaw. Wiemy, jak budować sukces na konsekwentnie zbudowanym wizerunku firmy!

Sprawdź nasze projekty i skontaktuj się z nami!