Google Zakupy

To opcja skierowana głównie do właścicieli sklepów internetowych. Podobnie jak w Google AdWords reklamy wyświetlają się przy wynikach wyszukiwania Google, jednak są one wzbogacone o zdjęcie produktu oraz nazwę przedmiotu, cenę, nazwę sklepu oraz inne przydatne informacje. Dzięki temu widoczność Twojej oferty dla kupujących może być dwa razy większa.

Gdzie wyświetlą się Twoje produkty?

Twoje produkty będą wyświetlane po prawej stronie lub ponad wynikami wyszukiwania użytkownika. Takie rozwiązania w znacznym stopniu ułatwia użytkownikowi w dotarciu do poszukiwanego produktu.

Zalety reklamy produktowej:

  • większy ruch na stronie docelowej,
  • wartościowi potencjalni klienci,
  • większy zasięg,
  • łatwe zarządzanie kampanią,
  • zaawansowane raporty.

Koszty:

Koszty takiej kampanii są niewielkie, gdyż rozliczana jest ona w oparciu o kliknięcie, jednak warto zauważyć, że reklamy te dostarczają użytkownikowi wielu informacji o sprzedawanym przez Ciebie produkcie, zanim jeszcze kliknie on w reklamę, dzięki czemu nie potrzebujesz nawet zaangażowania użytkownika, by intuicyjnie budować świadomość marki.

Przeczytaj też o reklamach Youtube.

Kiedy warto wykorzystać Zakupy Google ?

Chcemy budować świadomość:
81%
Sprokurować rozważenie zakupu:
95%
Doprowadzić do zakupu:
90%

 

Przykładowe plany kampanii AdWords

 

Mała kampania
499
budżet AdWords: 334zł
netto

Szczegóły

Średnia kampania
999
budżet AdWords: 699zł
netto

Szczegóły

Duża kampania
1999
budżet AdWords: 1499zł
netto

Szczegóły