Reklamy displayowe

 

Chcesz przyciągnąć nowych klientów?

Skorzystaj z reklamy display, która dzięki odpowiedniej grafice przyciągnie ich do Twojej firmy. Różnorodność form takiej reklamy pozwala na prowadzenie kampanii zarówno stricte sprzedażowych jak również wizerunkowych.

Dodatkowym plusem jest to, że reklama displayowa może być wyświetlana na praktycznie każdej witrynie internetowej. Taka forma reklamy to idealne narzędzie do budowania świadomości marki i  przenikania do podświadomości użytkowników. Jest to odpowiednie rozwiązanie dla firm o nieugruntowanej jeszcze pozycji na rynku, które chcą zaistnieć w Internecie.

Metody kierowania w sieci reklamowej:

  • słowa kluczowe,
  • miejsca docelowe,
  • zainteresowania,
  • grupy demograficzne.

Gdzie wyświetlają się reklamy?

Reklamy displayowe pojawiają się w tzw. sieci reklamowej Google, czyli na stronach internetowych, a także aplikacjach mobilnych, których treść jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością lub zainteresowaniami Twoich potencjalnych klientów. Pomożemy Ci wybrać odpowiednie strony, na których miałyby wyświetlać się Twoje reklamy.

Wiemy jak skutecznie dotrzeć do nowych klientów, których potrzeby w danym momencie znajdują się w zasięgu Twojej marki!

Przeczytaj też o kampaniach produktowych.

Sieć reklamowa dociera do ponad 90% użytkowników internetu na całym świecie*.

*Źródło: Comscore

Kiedy warto wykorzystać reklamę typu display?

Chcemy budować świadomość:
97%
Sprokurować rozważenie zakupu:
95%
Doprowadzić do zakupu:
90%

Przykładowe plany kampanii AdWords

 

Mała kampania
499
budżet AdWords: 334zł
netto

Szczegóły

Średnia kampania
999
budżet AdWords: 699zł
netto

Szczegóły

Duża kampania
1999
budżet AdWords: 1499zł
netto

Szczegóły