Remarketing

 Jak dotrzeć do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę?

Remarketing pozwala bardzo precyzyjny sposób kierować reklamy do odbiorców, internautów zainteresowanych naszymi produktami czy usługami. Możesz z łatwością dotrzeć do klientów, którzy już kiedyś skorzystali z Twoich usług, albo byli zainteresowani Twoimi produktami.

W momencie, w którym użytkownicy opuszczą już Twoją witrynę, remarketing pomoże Ci nawiązać z nimi ponowny kontakt.

 

Reklama w Internecie Poznań

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki, remarketing może być strategicznym elementem Twojej reklamy

Gdzie wyświetlą się reklamy?

Remarketing to reklamy związane bezpośrednio z naszymi zainteresowaniami. Google analizuje zachowania sprzedażowe użytkownika i tworzy w ten sposób profil jego zainteresowań. Dlatego też, Twoje reklamy będą wyświetlane konkretnej grupie odbiorców w całej sieci reklamowej Google.

Ponadto korzystając z tego narzędzia zyskasz dostęp do takich informacji, jak skuteczność kampanii, miejsca wyświetlania reklam i koszty, jakie generują poszczególne osoby. Dzięki nakierowaniu na konkretną grupę ludzi, reklamy remarketingowe charakteryzują się większym wskaźnikiem klikalności (CTR) niż reklamy w sieci reklamowej kierowane do wszystkich użytkowników sieci.

Przeczytaj też o reklamach Youtube.

Zalety remarketingu:

  • dostęp do klientów, którzy już weszli w interakcję z Twoją firmą,
  • listy remarketingowe dostosowane pod kątem Twoich celów reklamowych,
  • zasięg na dużą skalę,
  • łatwe tworzenie reklam,
  • zaawansowane raportowanie.

Opcje remarketingu: 

  • remarketing standardowy,
  • remarketing dynamiczny,
  • remarketing w aplikacjach mobilnych,
  • remarketing wideo,
  • listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce.

Kiedy warto wykorzystać remarketing?

Chcemy budować świadomość:
78%
Sprokurować rozważenie zakupu:
95%
Doprowadzić do zakupu:
97%