Zwroty za nieprawidłowe kliknięcia na Facebooku!

Jeśli jesteś właścicielem firmy, która posiada swojego fanpage’a na Facebooku i korzystasz z reklam, które oferuje ten portal społecznościowy, mamy dla Ciebie dobra wiadomość! Nie będziesz musiał już płacić za nieprawidłowe kliknięcia! Jak wiadomo reklama na Facebooku najczęściej kierowana jest do konkretnego grona odbiorców, aby przyniosła jak najlepszy efekt i zysk dla naszej firmy. Jednakże przez długi czas Facebook nie brał pod uwagę tego, […]

Personalizacja, czyli perfekcyjny system lojalnościowy

Personalizacja to dostosowanie reklamy, produktu, ceny, promocji do klienta. O jej wielu formach i skutkach dowiecie się czytając nasz wpis. Zapraszamy do lektury :). Karty lojalnościowe Karty lojalnościowe, którymi posługuje się wiele sklepów, pozwalają zebrać najważniejsze informacje o kliencie, czyli dowiedzieć się co ostatnio kupił w naszym sklepie, a także pozyskać dane kontaktowe. Możemy dzięki temu przesyłać klientom oferty dopasowane do ich potrzeb, co […]

Jak stworzyć ciekawe infografiki

Obraz od zawsze był dla ludzkości bardzo ważną formą przekazu. W dzisiejszych czasach zdjęcia i grafiki stały się szczególnie popularnym sposobem komunikacji. Jest to spowodowane nie tylko lenistwem i niechęcią do czytania długich tekstów, ale także społeczną potrzebą oglądania estetycznych obrazów oraz jasnego przekazu. Rozwiązaniem, które odpowiada na takie właśnie preferencje ludzi są infografiki. Jeśli chcemy przekazać ważne informacje i mieć pewność, że przeczyta je więcej […]

AIDA, czyli tajemniczy akronim, który przyciągnie każdego klienta

Co oznacza skrót AIDA Jest to akronim, który po rozwinięciu tworzy ścieżkę reakcji klienta na produkt: A- Awareness, czyli przyciągnięcie uwagi klienta do danego produktu, I- Interest, czyli wzbudzenie zainteresowania właściwościami produktu, D- Desire, czyli pobudzenie potrzeby posiadania produktu, A- Action, czyli wzbudzenie chęci zakupienia produktu. Jak wykorzystać AIDA do kreowania działań marketingowych Kiedy wiemy, jak funkcjonuje umysł klienta i znamy […]

Google we wszystkim Cię wyręczy, czyli o inteligentnych kampaniach reklamowych

Niedawno Google rozszerzyło metody tworzenia kampanii reklamowych o inteligentne kampanie. Nie tylko ułatwiają tworzenie elastycznych reklam, ale również zwiększają konwersję. Jeśli chcecie dowiedzieć się o nich więcej, zapraszamy do lektury wpisu :). Czym są i jak działają inteligentne kampanie reklamowe Inteligentne kampanie reklamowe to sposób na zwiększenie liczby klientów oraz konwersji. Stanowią rozwiązanie do zarządzania zmianami w sieci reklamowej, takimi jak: format reklam, miejsce wyświetlania […]

Czym tym razem zaskoczyło nas Google?

Jak mówi sam Gary Illes, Google nieustannie tworzy nowe update’y. Jeśli chcecie dowiedzieć się, czym zaskoczyło nas w tym miesiącu, zapraszamy do lektury na temat aktualizacji Fred Update oraz innowacji wprowadzonych do funkcji Click To Call. Fred Update, czyli zaskoczenie dla świata SEO  Wczoraj pojawiła się kolejna ważna informacja dla specjalistów SEO. Podobno Google zmieniło swój algorytm, od którego zależy to, jaka […]

Koniec irytujących reklam na YouTube?

Trudno dziś znaleźć użytkownika, który nie zagląda na YouTube. Muzyka, porady, trailery filmów, testy i recenzje produktów, interesujące i zabawne kanały. YouTube to też sposób na zabłyśnięcie w sieci, o czym świadczy świat youtuberów i influencerów. Jak podaje oficjalna strona YouTube, serwis zrzesza obecnie ponad miliard użytkowników z całego świata. Miliard użytkowników to miliardy wyświetleń, miliardy godzin oglądania zamieszczonych tam filmów. YouTube to potencjał reklamowy wykorzystywany przez […]

Zmiany w Adwords – reklamy na biało?

W minione wakacje reklamy w AdWords przeszły małą, ale znaczącą rewolucję. Charakterystyczny kolor żółty, o którym pewnie już wszyscy zapomnieli, oznaczający, że mamy do czynienia z reklamą, został zamieniony na zieleń. Uspokajająca zieleń, dzięki której reklamy wyróżniały się mniej. Tymczasem w ciągu ostatnich kilku dni Google wprowadziło kolejną zmianę w wyglądzie reklam, jednak nie jest ona jeszcze widoczna dla wszystkich użytkowników. Co to za zmiana?

Podsumowanie roku 2016 z AdWords

W roku 2016 AdWords wprowadzało wiele zmian, których celem było podniesienie komfortu użytkownika klikającego w reklamę, a także zwiększenia skuteczności reklam. Specjaliści AdWords część zmian przyjęli z ciekawością, do części wielu z nich do dziś jest sceptycznych, a jeszcze inne zmiany okazały się bardzo trafione. Dzisiejszy wpis poświęcony będzie krótkiemu podsumowaniu minionego roku w platformie reklamowej Google AdWords – przebrnijmy więc wspólnie przez kalendarz minionego roku […]

Napisz do reklamodawcy – rozszerzenie SMS AdWords już w Polsce!

Jeszcze w lipcu na naszym blogu pisaliśmy o nowym rozszerzeniu w AdWords, które pozwalało użytkownikom wysyłać SMSy bezpośrednio do reklamodawcy. Dotychczas rozwiązanie nie było dostępne w Polsce, jednak już od jakiegoś czasu można dodawać rozszerzenia SMS w swoich kampaniach. Rozwiązanie to w zasadzie nas nie dziwi – w wielu naszych kampaniach reklamowych dostrzegliśmy już wyraźną przewagę kliknięć z urządzeń mobilnych, a i Google nie po raz pierwszy informuje nas, że nadszedł […]